Birbebekmeselesi Kızlar ben hamile olduğumu öğrendiğimde işten çıktım, şuan 26 haftalık hamileyim. Çalışan annelere doğum parası diye verilen 10 bin küsür bi rakam varmıs ben işe girip SGK yaptırsam faydalanabiliyor muyum bundan?
Elifffbay Birbebekmeselesi doğum iznine ayrıldığın gün sigortalı gözükmen gerekiyor sanırım , onun öncesi de 90 gün istiyorlar evet
gkbyza Birbebekmeselesi şuan 26 haftalıksanız 90 gün 12 hafta yapsa 38 haftalık oluyorsunuz. 32 haftada rapor almanız lazım en geç 37 de alıyorsunuz o aradaki 1 hafta sıkıntı çıkarır mı yetişir mi 90 gününüze emin olamadım