Emir_2017 İyi akşamlar kizlar. Anksiyete bozuklugum var ve psikolog bitkisel olduğu için pasiflora taablet verdi ve kadın doğum doktorumda kullanabilecegimi söyledi. Daha önce kullanan var mı . Ben korkuyorum yinede bebeğime zararı olur diye.