prensesveannesiii Kızlar 29+5 haftalık hamileyim bez alıcam kaç numara almama lazım yeni doğan mı 1 numara mı yeni doğan küçük oluyor diyorlar napmam lazım🤔
AzraFarah prensesveannesiii bence Yenidoğan almalısın,1 numara ay sonuna doğru bebeğin gelişimine göre değiştirirsiniz.
berceste5155 prensesveannesiii bebeğinin kilosuna bağlı 4155gr doğdu kızım sleppy 1 numaradan 42 li paketin 4 5 tanesi kaldı küçük geldi için değiştirmek zorunda kaldık
Kelebekk-0307 prensesveannesiii sleepy ve baby turco da direkt 2 numaradan bence biz kalça ultrasonuna gittiğimizde doktor geniş olması lazım demisti 3 e geçin demisti mesela küçük çünkü kalıp olarak prima ve molfix kalıp olarak daha büyük 1 olabilir ya da yenidogan