Aysegu2611 devlet hastanesini bilmiyorum ama özel hastanede önlük verip öyle doğuma giriyorsun sonra doğumdan sonra çıkarıyorsun , beni ilk odaya aldılar önlüğü verip yatakta ebe uğraştı suyumu falan patlattı sonra doğumhaneye gittim doğumdan çıktım önlüğü çıkarıp üstümu giydirdiler bilirli bi saatten sonra altımi giydim