Kızlar merhaba biz yarın 38 haftalık oluyoruz cumartesi doğumum var biraz adet olacak gibi belirtilerim var ve bugün tek göğsümden biraz süt geldi 1-2 damla sarı renk gibi bide biraz şeffaf şekilde geliyor bu şekilde olması normal mi doğumun başlamasına işaret mi yani böyle bi durum yaşayıp doğum yapanlar ne zaman yaptı doktora söylememe gerek var mi çünkü cumartesi sezeryan tarihim zaten bilemedim yardımcı olur musunuz ??? 💗💗💗