Civciv08 ya hikaye değil aslında kızlar normal doğum yaptım şunu söyleyebilirim çiçeği burnunda tazecik bir anne olarak doğum çok çok zor ama korkmayın kesinlikle normal doğum için konuşuyorum. Herşey o masaya çıkınca başlıyor o bitmek bilmeyen ezginlik vücut kırgınlığı dikiş ağrıları asıl mesele doğum sonrası rabbim kolaylık versin inşallah bekleyen herkese