Tiredmother bende aynıydım 12+3 oldum yeni yeni rahatladım yemeğe başladım seni çok iyi anlıyorum 😔 kraker bile yiyemiyordum.yemek kokusu bile yetiyordu yememem için sebepti yani. Annem geldi bir ara o hazırladı kalabalık olunca biraz biraz yedim . Ama en azından muz yedim her gün 🤔 ilerleyen haftalarda inşallah geçer canım bebek için üzülme o senin vücudundan olanı sömürüyor zaten 🤭 doktoruna danış vitamin verecektir