Umut60 Bebeğin kilosuna 3500 deyip 2500 çıkan oldu mu doğumda resmen facia yaşadım sinirden ağladım özel bide adam kiloyu bile ölçememiş
Sldkzy01 Umut60 Benim 3.600 demişti 3.250 doğdu canım ama senin baya fark var yanılma payları oluyormuş
Umut60 hilalhanim foğumda çıkınca bu ufacuk dedim tartıldı doktor özür diledi ama nafile ben kafayı adama taktım
hilalhanim Umut60 Takma sonuçta 2500 demiş olsaydıda elinden bir şey gelmezdi. Çok şükür kucağına aldın bu önemli