Ayy kızlar postlarımı hatırlıyorsunuzdur şehir hastanesinde 2 3 gündür yatıyordum hep yalan yanlış şeyler demişler neymiş şeyimde kızlık zarı kalmış, bebeğin amniyon sıvısı fazlaymış, kalp atışı düşük, bebeğin kilosu 3200 3300 boyu 50 51 cm dedilerdi vs. Kendi rızamla taburcu oldum direk acile gittim hiçbiri doğru değilmiş aksine suyum bir tık azmış kilosu 2900 boyu 45 cm’miş kızlık zarı falanda yokmuş. Pazartesi günü 38+2 haftalık olacağım inşallah minik prensesime kavuşacağım❤️dualarınızı esirgemeyin küveze girmez inşallah 🤲