Haticeozturk
Ben 0 negatif eşim.a pozitif bizde var zaten daha önce biliyodum.28 haftalıkken kan alıcılar sonuca gore antii d diye bir iğne var onu klacadan yapiyolar özelde iseniz genelde pahalı devlette yatış yapıp ücretsiz oluyosunuz birde doğumdan sonra 72 saat içind e bebeğin kan grubuna gore ikinci bebek için tedbir amaclı aynı iğneden bir daha yapiyolar