mercan88 annem 2012 de 4. Sezeryanini oldu. Allaha çok şükür hiçbir sıkıntı olmadı doktor sadece 3. Çok güzel dikilmiş o çok acantaj oldu demişti. O senelerde bile rahat olmustu şimdi her şey daha da gelişti korkma bir şey olmaz allahin izniyle 🙏🙏 Rabbım hayırlısıyla kucağımıza almayi nasip etsin hepimize