Hgemr Merhaba arkadaşlar geçen hafta sağlık ocağında değerlerime baktırdım.Tsh'ım 3.2 çıkmıştı,kadın doğum doktorum dahiliyeye yönlendirdi ve devlet hastanesinden randevu alıp tekrar tahlil yaptırdım ve tsh'ım 1.7 çıktı. Devletteki doktor sağlık ocağındaki kan bekletildiği için sonuçlarda farklılık olabiliyor,dedi. Ben ilk tahlillerim hariç hepsini sağlık ocağında yaptırdım 🤷🏼♀️ böyle olacağını hiç düşünmemiştim.
Muhammedamine Hgemr benimde b12 im 132 çıktı sağlık ocağında devlet hastanesine gittim 450 çıktı 🤷♀️ Ben güvenmiyorum zaten devlet hastanesinde yaptırıyorum
Nnzhktt Hgemr Ben hep sağlık ocağına yaptırdım sabah kan veriyorum öğlen kanlar tahlil merkezine gidiyomuş ertesi günde sonuç alıyorum devlet hastanesinde 10 gün sonra sonuç alıyordum
Ozcndln Hgemr canim inanirmisin bende ayni durumla karsilastim dahiliye doktorum olabilir dedi bende hicbi tahlilimi saglik ocaginda yaptirmadim sonradan simdi seker yuklemesi var onu bile hastanede yaptirmayi dusunuyorum saglik ocagindaki tahlil sonuclarina hic guvenmiyorum 🙌
Gamze612 Hgemr saglik icagindaki teste gore idrar tahlilim de enfeksiyon cikmisti.. sonra ozel hastanede yaptirdim steril ortamda, hic alakasi yoktu.. tertemiz cikti
Hgemr Nnzhktt Ben de sağlık ocağında yaptırdım hep hem beklemeden kan veriyorum hem de ertesi gün sonucu alıyorum diye. Randevu sıkıntısı da yok🤷🏼♀️ ama sonuçlarda fark olduğunu görünce şaşırdım 😳
Muhammedamine Hgemr güvenmiyorum zaten kesinlikle o sondu sadece iki kere aşıya gittim tetenoz o kadar çağırıyolar arada kalp atışı kilo tansiyon takibine ona koşarak gidiyorum 🤗
Hgemr Muhammedamine kaç kez yaptırdım hiç aklıma gelmezdi 😳 umarım diğer değerlerde bir sıkıntı olmamıştır çünkü b12 benim de düşük çıkmıştı ona istinaden drum b12 verdi 😳
Hgemr Ozcndln bilsem yaptırmazdım 🤦🏼♀️ 7.aydayım geç kaldım ama bundan sonra yaptırmam. Şeker yüklememi orada yaptırmadım iyi ki🤦🏼♀️