beniminikuzum08 İyi akşamlar,yumurtlamadan 10 gün sonra kan testi verdim ve sonuc 5.54 çıktı aklım karıştı adetime 4 gün var kan pıhtılaşma dan dolayı erken öğrenmek istedim var mı sizde gebelik?
Czn2105 beniminikuzum08 ben yumurtlamadan 10gün sonra erken gebelik testi yapmıştım aşırı aşırı görünmez bi ikinci çizgi var gibiydi 12. Gün gittim sağlık ocağına test verdim 45.5 ile öğrendim ilk gebeliğimi kaybettim bende o yüzden erken öğrenip kan sulandırıcı ilaca başladık şu an 27. Haftadayız sizde de var gibi geldi bana 😊 hayırlısıyla inşaAllah iki gün sonra 15i bulur belki geçer
beniminikuzum08 UynakBalina geçen ay yumurtlamadan 10 gün sonra yine kan vermiştim o zaman 2 cık ıltı mesela ama şuan adet sancımda var
Momsy410 beniminikuzum08 ben uc gun adet agrim var diye test yapmadim meger hamileymisim. Adetle ayni belirtielri veriyor. Erken gebelik testi al yap. Insallah vardir
UynakBalina beniminikuzum08 5 ve 5 üstü genelde gebelik sayılıyor.Siz 2 gün sonra tekrardan bi kan verin🌸
beniminikuzum08 Czn2105 yaaa maşallah Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Benimde ilk gebeliğim boş gebelik çıktı iki genimde kan pıhtılaşması var aklım çok çok karıştı içim içimi yer artık
323832 beniminikuzum08 bende sen gibi ogrendim iliskinin uzerinden 10 gun gecince kan verdim 7.7 idi baska iliskide olmamisti zaten adete 1 gun kala da 987 idi gebelik gözüküyo 5 ustu gebeliktir sadece kan verip artmismi ona bakacaksin allah hayirlisi ile nasip etsin sağlıkla sihhatle
Citlembikk Kan pıhtılaşma bende de var arkadaşlar ilk düşük oldu iki sene evvel şimdi 7+6 dayız öğrendiğim gibi doktora gittim 4 buçuk haftalık hamileyken iğneye başladım her gün vuruyorum kimi doktorlar kalp atışından sonra başlatıyormuş ama benim doktorum beklemek istemedi hemen başladık
beniminikuzum08 Citlembikk benim doktorda coraspin başlattı gebelik öncesi gebe kalır kalmaz hemen gel iğne başlicaz demişti kürtajdan bu yana 5 ay geçti henüz gebelik olmadı
Citlembikk Ben gebelik öncesi içmedim düşükten sonra öğrendim kan pıhtılaşması olduğunu genetiğime baktırdım çünkü ablam da da vardı diye işte hamileliğimi öğrendim hemen başlattı doktorum inşallah Rabbim sizlere de nasip eder