[silindi] bende ayni stresi yaşadım. Ne zmnki stres yapmayi biraktim daha rahat hissettim hem kendimi hem bebegimi . 32 haftalik olduk şükür sancilarim baslamis her an dpgumum olabilir doktorum soyledi. Bunu bile stres etmiyorum suan kilosu da cok düşük 1750 gr . Yatarak dinlenerek 35 haftayı bulacgima da inanıyorum. Sen de hep inan pozitif düşün bak yaşam sinirini bile geçmişsin masalah ne güzel. Bunu düşünerek motive olabilirsin canim. Allah hepimizin yardımcısı olsun🤲