Elyfnagme canım sürekli azim yaptım hamile kalmadan önce 48 kiloydum çok fazla hiperaktif olduğum için yemek yediğim gibi direk yürüyüşe çıkıyordum bisiklet sürüyordum hamile kaldım şu an 62 kiloyum bu da bana bi engel değil yatmak yerine hep yürüyorum kolayca eğilip kalkıyorum gören zaten hamile gibi değilsin diyor maşallah demeyi unutturmuyorum tabi bel ağrısı vs ayak şişme bu yüzden yok sanırım bu arada temizliğimi bile kendim yapıyorum görüyorum da benim haftalarımda olanlar hep yatıyor ya ben birtek hasta olduğum da yattım şu an da 3 günlük bi grip geçti şükürler olsun