Bebikkcik Kızlar doğum yapalı 21 gün oldu ama maalesef kıyafet yetişmiyor havalar yüzünden kurumuyorda kurutma makinası almak istiyoruz tavsiye verebilir misiniz?
Sevdaati Merhaba. Eğer parası önemli değil diyorsanız bosch güzel. Ben altus kullanıyorum ama Vestel ve grundig kullanan arkadaşlarım da çok memnun.
Hestiaa Merhaba, bütçe konusunda sıkıntınız yok ise kesinlikle Bosch öneririm. Kendım de kullanıyorum kurutma makınesı ve butun beyaz esyalarını en son annem makınesını degıstırdı ona Bosch aldırdım o da cok memnun.öncekı makınesı beko ydu, bosch kullanınca camasırlardakı farkı kendısı söyledi
zumzum Arçelik 700 KT 7kg. Kurutma makinesi kullanıyorum. Biraz sesli çalışmasının haricinde çok memnunum. Elim ayağım, harika bir icat. 🤩🤩🤩❤️❤️❤️ Fiyatıda emsallerine göre uygun, çokda güzel iş görüyor, özellikle kışın şart. Bir bakın derim.🤗
123xyz Bende dün araştırdım boscha gittim kampanya vardı 8kg da 16 dan 13 e düşüyor.Önemli olan kazanı temizlemek için servis cagırmıyorsunuz kendi temizliyormuş bütceniz ne kadar bilmiyorum ama düşünün isterseniz
Mabel bosch siemens tamamen isim yapmış markalar. iyi bir makine arıyorsanız LG daha uygun ve yine lg ye yakın iyilikte bir makine arıyorsanız hoover e bakın. inceleriz.com diye bir site var oraya da sorabilirsiniz.
Hestiaa Lavantam20 en büyük korkum oydu ama dogru programı ayarlayınca hiç birşey olmuyor. Şu zamana kadar gömlek havlu çarşaf kazak aklınıza gelebılecek her türlü şeyi attım milim küçülme olmadı.Hele su soğuyan havalarda elim ayagım oldu resmen
Lavantam20 Hestiaa canım bende 6 serisi aldim küçültme yapmaz bosch da özel teknoloji var dedi ins bende sorun yaşamam faturaya cok yansıdı mi
Hestiaa Lavantam20 kayınvalidem falan da bosch kullanıyor hiç kimseden küçüldü diye bir şikayet duymadım dediğiniz gibi özel bir teknolojisi varmış. A++ olduğu için sanırım ben de korka korka açmıştım ilk ay 😂 bır kere acıyorsam bır kere çamaşırlıga asıyordum ama sımdı havalar soguyunca haftada ıkı kere actıgım oluyor, esım faturada devasa bir fark yok normal bu kadar dedi
Aysegller Rukiye24 ne kadar süredir kullanıyorsunuz acaba? Bebeğimin tüm kıyafetlerini yıkadım 3 saatlik kurutma yaptığımda çoğunun ıslak ve çekmiş olduğunu gördüm çok üzüldüm. Bebek kıyafetleri için hangi programı kullanıyosunuz öğrenebilir miyim?