An itibariyle aldık biz şükür🤲🏻👣💙.
Dide41- bende 2 tane aldım ama 10 lu hastahane çıkışı almayı düşünüyorum
Dide41- beğendik ama cinsiyet netleşmesi bekliyoruz🌼 güle güle kullansın bebeğiniz 🥰
Dide41- ben almadım ama annem onu hastane çıkışı aldı şu an fotoğrafı yok ekleyemiyorum
Dide41- ben boyle birşey yptrdim
Zeynepp__ güle güle giysin minik🧸
Sevvl teşekkür ederiz💙 Sağlıkla gelsinler miniklerimiz🥰
Dide41- amin sağlıkla gelsinlerde
Prensinbenim sağlıkla gelsin😍🧸
Dide41- teşekkür ederim inşallah cümlemizinki