Papatya000 Kızlar mamaya karıştırıyorum acaba bebeğe zararı varmı ya 1 kere verdım bugün 2 aylık olacak sanki huysuzlaştı acaba bebege dokundumu diye düşündüm
Utkulu1 Papatya000 bende kullanmıştım doktor tavsiyesi üzerine. Karsi gelenler muhtemelen büyüklerin kullandığı gaviscondan veriyorsun zannetti. Aşırı kusma sorunu vardı kullandım fayda görmedik o ayrı 😁
benimmdunyamm Papatya000 bilmeyenler hemen tepki göstermiş evet benim bebeğimdede reflu var gavisgon infant kullanıyorum bende ya sütumle ya mamaya karıştırıyorum huzursuzluk falan yapmadı
Zmraemr Şaka mı ?? 2 aylık bebeğe gaviscon verilir mi yapmayin lütfen .Faydadan çok zarar eder minicik bedenine .Reflü varsa doktora götürün .Mama kullanırken anti reflü için bir karışım vardı eczanede satiliyor ama doktorunuza danışmadan kullanmayın
Papatya000 benimmdunyamm bi an ne oluyor dedim 🤣 ya tok karnına yazıyorda onu nasıl yapıyorsunuz bide günde 3 kere yazıyor 2 aylık ya ben 2 keremı versem
benimmdunyamm Papatya000 benimki de iki aylık ben günde 1 kere veriyorum valla az sütümü sagiyorum içine karıştırip veriyorum birde mide bulantısı şurubu var sabah aç akşam aç onu veriyorum gavisgonun pek fayfasini görmedim ama şurubun faydasi var
Papatya000 benimmdunyamm gaviscondanmı bilemedimde 2 gündür kullanıyor bebeğim huzursuz 2 gündür yatan bebek yatmaz oldu. Kullandıgınız şurup ne doktoruma söyliyim