Saaaaa Kızlar bel fıtığım 2.derece patlamaya yakın hem beyin cerrahım hemde kadın doğum doktorum normal doğum yapamayacağımı söyledi fıtıkla doğum yapan varmı?? Yada konuyla ilgili bilgisi olan varmı ??
berceste5155 Saaaaa bence hiç riske atma benim bir şeyim olmadığı halde günlerce doğumun kas ağrısını çektim
Saheser Saaaaa bende de bel fıtığı var doktorum normalde sezeryana karşı bi doktor normal doğumu destekler her zaman ama bana sen sezeryan olacaksın dedi hiç sesimi çıkaramadım bi bildiği var demek ki hamileliğim ilk başlarında kustuğumda bile belim kitlenip kalıyordu fıtıktan doğumda eminim daha kötü olacaktı sen doktorunu dinle riske gerek yok sezeryan doğum yapmak kötü bişey değil niye ille de normal doğum olsun ki
SutlacimiYedimmiBen Saaaaa yapamayacaginiz söylenmiş zaten biz ne desek bos sizin vucudunuz sizin sagliginiz. O yuzden kendisini sezeryana hazrlayin lutfen.
Serap-Yigit O zaman hiç zorlamayın. Benim doktorum risk olmadığını söyledi. Ama risk var dese asla normal doğurmaya kalkmazdım. Şu an bile hamilelik sonrası ağrın çok olur fizik tedaviye gidersin dedi
Saaaaa Serap-Yigit bende aynıyız seninle ama sisteme göre son adete göre 37 gözüküyor hangisi doğru şimdi bebeğin kilosu felan 36yla uyumlu
Serap-Yigit Saaaaa onlar çok önemli değil bence. Benim kafası ve karnı 1 hafta öndeydi. Şimdi aynı haftasıyla. Ben son adet tarihi olanı baz alıyorum. İlk oğlum 37. Haftada dünyaya geldi. Bakalım bu ne zaman olur. Siz de sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Bu arada oğlum 37. Haftada doktorumun söylediğine göre haftasına göre kilolu doğdu. 3210 doğdu bana göre zayıftı ama doktor haftasına göre kilolu dedi. Demek ki ultrasonda gösteren değer daha geçerli
Saaaaa Tospikannesiiiii bende ilk defa kendimde duydum ilk hamileliğim zatende fıtık la normal olmadığını bilmiyordum
silahatun Benim de vardı beyin cerrahına Yönlendirdi ama benim fıtık normal doğumu engelleyecek seviyede değil, benim doktorum beyin cerrahının dediğine göre yol alacaktı risk almayacaktı
Saaaaa silahatun bende gittim işte geçen sene çektirmiştim emar sistemden tekrar baktı emarıma ve normal olamayacağımj söyledi
silahatun YapamaZsın diyorsa öyledir, ıkınınca sinir sisteminiz hasar görebilir, olumsuz bir durumla karşılaşmanızı istememiştir, doktorunuza güvenin🌸🌸