PapatiA benim bugün 5. Gün. Tamamen iyileşmedi tabi kalkarken sızlıyor yine ama cidden her gün daha iyi hissediyorsun özellikle ilk 3 güne göre. Ama şeye de inanmıyorum ben artık ya işte doğurdum 2 gün sonra kalktım ev temizledim hiç bir şey yoktu vs 😅 bunlar da abartı yani normal ameliyat bu da ne de olsa