28+4 teyim. Geçen ay 2 hafta geride ve kilosu düşüktü. Bugün 1 kilo almış ama yine gerideyiz. Böyle artık 2 haftada bir nst giricem ve daha sık ultrason olucak. Kilo alımı durursa erıen doğum olmak zorunda dedi doktorum. Başka hiçbir sağlık sorunu yok. Çok olmasada 4 5 tane geçen ay a kadar sıgara içtim etkisi büyük dedi. İçenlere ders olsun içmeyin. Böyle şeyler yaşayanlar varmı.