Kızlar birçok yazdım çok dönen olmadı umarım gören olur ve de yazan olur dün akşam tuvalete gittim ve de kilodumda kanlı sümüksü birşey gördüm ama sancım yoktu sabahta muayenem var diye hemen doktora gitmedim sabah hastaneye gittim doktor muayene edip herşeyin yolunda olduğunu bunun doğum işareti olmadığını söylediancak suyun gelirse doğum olur dedi nstye bağladı az kasılmam çıktı ama bize hep söylenen nişanın doğum başlangıcı olduğuydu bunu yaşayan var mı