Kızlar ben kararsızım istemiyordum ama doktorumun önerisi ile ikili tarama testi yaptırdım hep sonuçlar yanlış çıkıyor diyenler oldu. E nabizda baktım sonuçlar çıkmış henüz doktora gitmemize 20 gün var ama ben çok merak ettim daha doğrusu korkuyorum stres oldum tecrübeli anneler anne adayları bilgilerinize ihtiyacım var