Dylan Merhaba. Sol göğsüm 2 gündür taş gibi ve ateşler içinde yatıyorum. Bunun yanında baş ağrısı,dönmesi ve mide bulantısı mevcut 😢 doktorum agumentin verdi onu kullanıyorum. Bugün 3. Doz oldu ama ağrıdan duramıyorum artık. Yaklaşık 2 saatte bir sağıyorum. Dün acile gittik ordaki sağma makinası ile sağdım çekiş gücü kuvvetli diye ama fayda etmedi. Bebeğimle bile ilgilenemiyorum ve daha 13 günlük. Böyle bir durum yaşayıp atlatan var mı? Yardımlarınızı bekliyorum 🙏
MelikeHayrunnisa Dylan geçmiş olsun canım. Beyaz lahanayı dondur daha sonra mastit olan göğsüne sar kompres yap çoğu kişiden duydum inşallah sende de etkili olur🙏