Canankyaisk Kızlar 14+1 haftasındayım. Dün çok fazla gerildim ve aşırı stres yaşadım bu sabah başlayan karnımda ara ara bıçak ağrısı gibi ağrı saplanıyor ama uzun sürmüyor bir kaç saniye sadece yaşadığım üzüntüyle alakalı olabilrmi?
Tiiffany Canankyaisk Kasılınca olabiliyor. Diğer gebeliğimde bi sorun yasamıstım sinirden hafif kanamam gelmişti. Yine gebeyim Dün bende stresliydim gerçi halen dewamke az biraz agrım var evet. Sakin olmaya calısın 🦋