rabiaudn kızlar devlet hastanesine gittim 9 haftlk oldk ama kalp atışını dinletmiyor sebebi nedir sorduğm halde bide
323832 rabiaudn kalp atisini hic duymadin mi 9.haftadan sonra gelisim durumuna bakiyorlar artik bende 7. Ve 8.haftalarda dinledim baska da dinlemedim
SebnemRasit rabiaudn bence hiç dert etme bunların ne yapacakları belli olmuyo bi daha ki kontrolüne inşaallah duyarsın. Sorun olsa söylerdi zaten
rabiaudn 323832 hayır hiç duymadm 6haftalıkken gitmiştm yine dinletmemişti sordum atıyor mu duyulurmu diye duyulur dedi ama dinletmedi hiç
323832 rabiaudn aslinda dinletmesi lazimdi ilk haftalarda hep dinletiliyo hepimiz de duyariz ilk defa karsilastim bu durumla imkaniniz varsa baska bi hastaneye gidin