Doktorum 32. Haftadan beri nst ye girdiriyor ama hiç bir açıklama yapmıyor . Nst sonucunu sekreterine veriyorum . Sekreter doktora gösteriyor sorun yok gönder diyor . Ama benim ağrılarım var diyorum hiç mı sancı yok acaba ? Tecrübeli anlayan annelerimiz bakabilir mi ?