gizemird benimde sınırdaydı 32. Haftalardı sanırım, devlet doktoru dahil 3 doktor erken olabilir, 35i görse iyi falan dedi. Güvendiğim kendi doktoruma gittim o da evet suyu çok az ama kavun, karpuz, havuç suyu, bol su, istirahat dedi hiç yerinden kalkma dedi 10 gün böyle dikkat ettim. Suyu artmaya başladı. Şu an 38+2yim. Doktorların felaket tellallığı yapmasına aldırış etmeyin. Hareketlerini takip edeceksiniz bebeğin, hareket azalırsa veya hiç olmazsa acilen gideceksiniz doktora. Acil doktorları hele tam felaket tellalı. Bugün bile sizi hiç yoktan yere sezeryana alırlar. Yarın güvendiğiniz bi doktora gidin. Sonra çok pişman olursunuz