### Benim iki bebeğimde kendini gizledi ikisi de kız bu arada doktorum doğana kadar her şey olabilir kapalı bi alan cihazlar da tam olarak görünmeyebilir biz tecrübeye dayanıp yorum yapabiliyoruz demişti ilk kızımı 7. Ayında kesin kız dedi ikinci kızımı doğumda öğrendim 🤗 şimdi üçüncü bebeği bekliyorum göstermezse kendini direk kız diye düşüneceğim ama henüz 8 haftalığız teyzoşlar🤗