Leyla1938 Kızlar yarın tam 37 oluyorum. Temizlik yapacak kadar iyi değilim malasef bir yardımcı çağırmayı düşünüyorum öbür hafta mi cagirsam bu hafta sonu mu bilemedim. Geç mi kalırım acaba öbür hafta sonu 38+3 falan olurum birde erken gelmesin kızım 🙈😬
Prensinbenim Leyla1938 seninle aynıyız bnde halıları fln hep gönderdim yıkamaya bnde bu hafta değilde haftaya başlıcam temizliğe vllh bebiş erkekn gelirse yakalaniris o şekil yakalinrsak yapick birşey yok artık bebsile berabere tmizleriz 😄
Leyla1938 Guzelhayat ilk bebeğim 39+6 da doğmuştu şimdi ikinci bebeğim olucak valla bilemedim bende 🙈
Leyla1938 Prensinbenim ya öylemi ne güzel bakalım hayirla gelsinler. Valla bende halıları vermiycem stor perdeleri vermek istiyorum bayadir yikanmadilar. Bu hafta ben kendi yapacağım ufak tefek işlerimi yapmaya çalısiyim öbür hafta sonuda kadin gelsin diyorum camdır dolaptir silsin diyorum kızım gelmezse 🙈 gelirse de nasip artik