Devlette pek dinletme taraftarı olmuyorlar canım bende 7 haftalıkken gitmiştim ama 12 haftalıkken dinletmişlerdi ve bundan önce boş gebelik yaşadığım için baya korku içindeydim ama sonra rahatlıyorsun doktor kalp atışı var dediyse biraz daha bekle bence stres yapma