Ben de evhamlı yapımdan dolayı ilk doğumumu genel anestezi ile yaptım,doğumdan kısa bir süre sonra ayıldım,odaya çıkana kadar ağrı oldu sonra ağrı kesici yaptılar,çok hissetmedim
Cumartesi 2.doğumumu yapıcam hayırlısıyla ,doktor bugün sordu yine genel anestezi istediğimi söyledim,bana o rahat geliyor,çünkü panik olur tansiyonumu falan yükseltirim diye korkuyorum