22susam Gebeliğimi yeni öğrendim. 5 haftalık gebeyim. Bugün dr a gittiğimizde gebe rahimine dönmüş ama bebeği henüz göremiyoruz haftaya görürüz diye düşünüyorum dedi. Bu normal mi gözükmemesi yeni olduğu için ☹️
Betulakarr 22susam cok normal o haftada keseyi görmek bile mucize ☺️ 10 gun beklersen kalp atisini bile duyarsın Allah’ın izniyle 🤍
Dugmee 22susam ben de aynı durumu yaşamıştım canım hic korkma 6 . Haftadan sonra hem bebegi hemde kalp atışını duyabilirsin insallah. Geç döllenme olabiliyor bu seni tedirgin etmesin☺️
Avukathanimm 22susam evet bana da 5. haftada kese burda ama bebek henüz görünmüyor demişti. Şimdi 22.haftadayız.
mavimercimek Ben de 5 haftalık hamileyim henüz kese görünmedi haftaya tekrar çağırdılar, sorun yok yani :)
rahomo Bende bugün gittim kese göründü ama küçük dedi beni korkuttu kan testi yaptırdı sonucu daha öğrenemedim ve tedirginim
Ebru_hasan 22susam çok normal canınızı sıkmayın biz keseyi beş haftalık bebeği ve kalbi yedi haftalık duyduk