Elofnur Arkadaşlar neden olduğunu bilmediğim halde bir anda soğuk algınlığı oldum hiçbir ilaç kullanamamamızdan ötürü acaba doktoru bitkisel bir şey öneren var mı 33. Haftadayım en kolay nasıl atlatabilirimmmmm deneyimleyen varsaa lütfen paylaşsınn