Canebruu Kızlar merhaba 3 gün oldu sezaryen olalı hep gümüş kapak taktım ama yanmalar başladı normal mi yara oluşur mu endişe ediyorum yanlış mı kullanıyorum acaba diye kullanıp sorun yaşamayan varsa yaAzabilir mi
SunnyG Ne yaparsan yap yara oluyor ya heralde. Emzirmeden önce sütünü sık ve meme ucuna yay. Bir de sonrasında iyice sil, nemli kalıp kumaşa vs sürtmesin. Yara oluşmaya başladığını hissedersen geç olmadan silikon uç al bence.