Mommyanne Evet zamanı dolunca gelır normal dogum icin bir cok etken var hemen sezeryan düşünmeyin suni sancı diye birsey var onu denerler bizlere en kötü son care sezeryan önemli olan bebişlerin sağlığı ama ben hamılelıkten sıkıldım 😂
Selinxarya HaticeKaplan1 ilk bebekse öyle ama ikincisinde işlerini yetiştiremediğin için az daha dursun oluyor
Mommyanne Selinxarya Suniden de korkmuyorum valla artık dayanbıldıgım yere kadar dayanırım yoksa epidural napalım
Mommyanne Manner35 Karnın top gibi bütünlesiyor bir yerde toplanıyor 40 sanıye sürüyo sonra gecıyo bildigin kasıyor kendını
Kaahvelii HaticeKaplan1 Bir gece ansızın uykumdan uyanıp eşimi uyandırıp cinsel birliktelik oldu ama olmamasi lazımdı çünkü 9 ay neredeyse hiç istememistim o gece bir tuhaflık vardı neyse malum olay oldu uyudum 2 saat sonra falan Bom suyum geldi 🥳 40+3 Doğumun başlaması için kanıtlanmış iki şey varmış Biri hurma yemek biri cinsel birliktelik Spermin içinde bulunan bir madde tetikliyormus rahmi Hurma da oksitosin hormonu salgilatirmis Doğumun baslamasi bebegin karariymis eğer o yeterli miktarda bu hormonu salgilatirsa doğum süreci baslarmis Demek ki o gece de bana salgilanan buydu neyse 🤭 Oksitosin salgilamak için dışarı çık mutlu ol eşinle ol sosyallles insanlarla tanis konuş sevdiklerine sarılık belki yardımcı olur
HaticeKaplan1 Mommyanne sunni zaten çok kötü bişey kendi sancını 2 ye katladığını düşün tanıdığım vardı sabah 8 de verdiler sunniyi saat 11 de suyunu patlattılar akşam saat 7 ye kadar sancı çekti 8 cm açıklıktan sonra açılma durdu çocuğunda kalp atışları yavaşlayınca direk sezaryana aldılar 2 acıyı bir yaşamış oldu
Kaahvelii Mommyanne Benim önce suyum geldi Yarım saat Bi saat sonra hafif regli olcam gibi ağrılar geldi kasigima ve belime Ama kimisinin de tam tersi baslayabiliyor sureci
Manner35 Aynen valla konuşuyorum olmuyor annecim artık gel korkma diyorum. 😂kimin nazarı deydiyse artık hersey mükemmeldi 🥲 HaticeKaplan1
Mommyanne Manner35 Yani kasılıyor uyuşuyor mu hissizlik olmuyor ama bir bütün gibi karında toplanma oluyor böle adım atasın gelmiyor o an kasılıyor karın ama senınkıde böle yada farklı tepkıler verebılır bunlar hep yalancı sancı dedıklerı
MinikMucize63 HaticeKaplan1 bol ilişki ve geri çekilme yani korunmasız olması lazım çünkü o rahimi yumuşatıyor iki ay ilişkiye korkudan girmedim 41.haftada doktora gittim 41+1 de gece ilişki oldu ,sabak doğurdum 🤣🤣
gkbyza Of ben de 38.haftayı bitiriyorum 35-36 da sancılarım vardı hafif hafif, şimdi onlar da yok. Sadece aşşşşşırı bi çatı ağrısı var bazen desteksiz yürüyemiyorum bile. Merdiven inip çıkmak istiyorum ama çoook üşeniyorum 😵💫
Mommyanne HaticeKaplan1 Epidural isterim ben öyle bir durumda evet normal dogum cok istiyorum ama bunu travmaya da cevırmeye gerek yok olabılırse normal dogum esnasında sancıları az hissetmek icin epidural isterim diye dusunuyorum bu tabi o anda değişebılır