Zeynayzey
Arkadaşınız tam olarak neyinden memnun kalmamış,sorabilirmisiniz veya söyledimi? Bir de nerden almış, hangi model? SAMSORI’de satılan beşikten mi bahsediyor, yoksa farklı bir şey mi?
Ben de büyüyen beşik aldım, samsori den, etrafımda ki arkadaşlarımdan gördüm, hepsi çok memnun, kurulumu kolaydı, sağlam malzemesi var uzun süre kullanılır, hafif, sağ sola rahat çekiliyor, bebiş içinde rahat eder vs vs. Bence bir sürü avantajı var, lastikli çarşaf diktirdim 150tlye alezi de var daha ne olsun..
Hangi konularda memnun kalmamış arkadaşınız, söylerse bizimlede paylaşın bilelim nelerle karşılaşacağımız.