Sucu 7+1 benimde. 2. Gebeliğim. Bir kaç saat önce benimde kanamam oldu. Doktoruma gittim hemen. İçeri de kanama alanı var çok korkulacak bir durum değil dedi ama korkuyorum 😢 bir tane iğne vuruldum tutunması içinmiş. Progestan başladık. Ev süpürme silme asılma yok dedi. Dikkat etmemiz gerekiyor. İlk gebeliğimde de progestan başlamıştık. İmkanın varsa git istersen doktora. Rabbime emanetler🤲