Kızlar eşim hastaydı ve o iyi oldu ben birden hasta oldum, boğazım ağrıyor sesim gitti halsizlik , nefes alamıyorum baş ağrısı vs hepsi var , 10+1 hamileliğim ve bu zamana kadar iki kere kusmuştum , ama bugün sabah uyandığmdan beri kusuyorum ne yesem çıkarıyorum ayağa kalkıyorum direk lavobaya çok kötüyüm , sağlık ocağı yakın evde tekim gittim doktor hamilelikten dolayı bir ilaç verdi az önce tok karna ilaci aldım ve ayağa kalktigim an lavobaya gittim zehir gibi ilacı kustum ne yapmam lazım ?