irem-1999-54 Ada9y son 77 gunumuz kaldı hayırlısıyla 13 haftada ogrendim ben cinsiyetini o zamandan beri hep aldım su an hazir herseyi yikanıp utulenecek sadece bence erkenden baslamak daha iyi cunku fiyatlar yerinde durmuyo
Ada9y irem-1999-54 Doğru söylüyorsun Canım bende bakım ürünlerini almaya başladım çok pahalı önerebileceğin birşeyler varsa açığım almaya.
Ada9y Fundayakut İyi yapmışsın Canım Sağlıcakla gelsin yavrun 🤍 her hafta başı zam geliyor herşeye çok haklısın
Gulsumdamla Ada9y son 0 gün kızlar bitirdim ama beyfendi gelmiyor dua edin bana sancılarım başlasın 😍🥰
Gulsumdamla Ebrumurat123 inşallah 39 da gelir cnm 39 da bitince 40+0 görünce moralim bozuldu sancı gelsin diyom artık 🤣🤣
Merve201119 Ada9y 43 gun kaldı uygulamaya göre ama sezeryan ayağım için daha erken olur herseyi hazır bittinyavas yavaş yıkamaya yeni başladık haftayada utulemeyi düşünüyorum Allah nasip ederse
Ebrarabla_06 Ada9y son 48 gün kaldı inşallah canım benim alış veriş tamam sadece gelmesini bekliyoruz eşimle