HaticeKavak_46 K.maras Çocuk Hastanesi’nde sezeryan doğum yapanlar memnun kaldığınız veya kalmadığınız şeyleri yazar mısınız .
Zeynep_alya HaticeKavak_46 2 sene önce ben sezeryan oldum memnundum şimdi ikinci bebeğime hamileyim yine devlete gidiyorum