melegimo Burmur10 Bende 3 aydayım kullanıyorum kabızlıga iyi geldiğini farkettım. Ama kullanırken geğirtiyor ve tadı kokusu ağza geliyor midem kalkıyor tek sorun o yoksa 20gündür her gün bir tane alıyorum
Burmur10 Bbhr0_ kaç haftalıksınız doktorunuz mu verdi. İçersindeki folikasit düzeyi bana fazla geliyor. 480 geliyor.
Bbhr0_ Burmur10 32 haftamdayım başka vermişti sonra balık tadı agzıma çok geliyo diye bunu veedi ama ben 2 güne bir içiyorum
Burmur10 Bbhr0_ bana hergün bir tane verdi. Ben daha 3. Aydayım. Erken mi oldu nedense kafama takıldı çok