Bebekdelisi Emine_phlvn07 24 H doldurdum canım yenı basladım almaya ama ortalık cok pahalı e bebek gittim 2 takım 2 takım aldım bıberonlar aldım ama bu H bakıcam gezıcem asırı pahalı
Emine_phlvn07 _mmmmellek 20 haftalik olduk biz yavastan almaya baslayayim diyorum malum gun gectikce hersey pahalaniyor