Seymanurblbl Kizlar gecen hafta cati muaynem oldu acilma yoktu , bu haftada kontrol oldum hic acilma yok dedi cuma yatis verdi suniyle baslicaz dedi acilman olmazsa sezeryan mecbur dedi bu iki gunde acilma olmasi icin ne yapabilirim?
_anne_kuzusuu00 Seymanurblbl bende şurda bekleyim benimde açılmam yok sancım yok gelmezse suni vericek doktor ben yürüyüş squat merdiven plates yaptım hurma ananas yedim ama tık yok ya
Bortubocek Seymanurblbl _anne_kuzusuu00 Ben sicak suya kuvete oturdum, yuruyus yaptim her gun, hurma adacati cabası..ama açılmadı..biraz rahim agzinin gevsekligiyle fln ilgili oldugunu dusunuyorum artikk
Eboz Seymanurblbl activating labor videosu dene bir kaç kişi gördüm o videoyu yapıp 3 güne dogum yapan benimde açılma vs yok yarın suni sancı deneyecek 😑
Bortubocek _anne_kuzusuu00 herkesin agri esigi farkli..ben hiç zorlanmadim agrim sizim olmadı..3 gune toparladim