Mervekara5 benimde 19. Haftada başladı bu baskı ağrı doktora gittim bebeğim poposuyla oturmuş aşağıya doğru 3 hafta yürüyemedim ben bacaklarımı kapatamadım ne çektiğimi ben biliyorum iki gün önce döndü 22 haftalık olduk çok şükür döndüğünü hissediyorum aşağıya tekme atmıyor o baskı ağrı geçti sonunda şükür zor bir durum oldu benim için