Mrb arkadaşlar . iki kızım var ve şimdi hamileyim 12+6 haftalığız. Dün doktora gittim cinsiyetini göstermedi ama ısrar ettik kıza benzetiyorum ama kesin değil dedi 10 gün sonra kan testimi konuşmaya gidicem yine bakarız dedi . üzülmek istemiyorum kızda kabulum ama kalbimden çok erkek geçti.