En güzel doğum, doğal doğumdur yani normal doğum… Bence -linçlenmek istemiyorum- mecburi bı durum olmadıkça sezeryan’a yönelmeyin.
Normal doğum annenin de yeniden doğuşu aslında… Temizlenmesi, tazelenmesi…
Ben de sezeryan oldum. İlk doğumumdu normal doğumu bilemem tabiki 💆🏻♀️ fakat normalin olduğu gibi sezeryan’ın da kendine göre bir çok zorluğu var. Anesteziyi atmak inanın çok zor üstünüzden tır geçmiş gibi oluyosunuz. Sonra ayağa kalkmak toparlanmak vs. Kişiden kişiye ve bünyeden bünyeye değişir tabiki. Farklı sorularınız olursa seve seve cevaplarım… Hakkınızda hayırlısı olsun. Rabbim sağlıklı bir şekilde yavrunuzu kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻