Kızlar merhaba, 16 haftalıkken ilaçla düşük yaptım ardından kürtaj oldum. Doktor 6 ay korun dedi. Diğer doktoruma sordum 2 ay sonra denesek olur mu diye ,o da sorun olmaz dedi. Başına gelen arkadaşlar yazabilir mi acaba ne zaman hamile kaldığını veya bir sorun yaratıp yaratmadığını