Teslimeesma Aryannnnn 37+0 da çatı kuaynesi oldum ilk kanama falan olmadı 38+0 da oldum dün gene kanama olmadı kendimi hiçbir şekilde kasmadim belki ondandır 😊
Bguzeel Aryannnnn dün oldum ama leke vs gelmedi. Kendimi kasmadım belki ondan. Ne acı ne ağrı sonrasında da yaşamadım 😊
Gulsumdamla Aryannnnn kan geldi ve 3 günde lekelenme gördüm çatıdan sonra kahverengi pempe rengi gibi
mavininhertonuu Bende 27de mi ne yaptırmıştım bi sıkıntıdan dolayı, leke gelebilir stres yapma normal demişti gelmedi benden ama bende hiç stres yapmadım korkmadım tepki vermedim kasmadım
Rmysa22 Doktorum çatı muayenesi yapmadığını ve gerek olmadığını söylüyor ben çok mutlu oldum doğuma engel değil diyor çatının dar falan olmasına