Nagihanada aynı 34,35 de girmişti ve ben çok hissediyprdum yani yürüyemiyorum bazen çok baskı yapıyor çatı muayenesine gidiyorum haftada iki gün açıklıkda yok yarın günümüz bitiyor eger sancım olmazsa pazartesi günü suni sancı verceekler canım yani o bebege baglı erkende girse geçde girse kanala onlar ne zamam isterlerse o zaman doğum oluyor çok acele etme senin haftan var daha çünkü ama 38,39 da hiç yatmanı tavsiye etmem sürekli birşeylerle oyalan açılman kolay olsun die